Pages

Rabu, 11 Februari 2015

Perakuan Pelajar

"Saya akui laporan ini adalah hasil kerja saya sendiri.Setiap apa yang tercatat merupakan latihan yang saya akui ketika menjalankan latihan industri semasa berada di Pejabat Daerah dan Tanah Kampar(PDT Kampar),Perak."



















.......................................
Tarikh: 12.2.2015
(Nazirah Bt Abdul Rahim)










Disahkan oleh:



...................................
(                                   )





TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rabu, 11 Februari 2015

Perakuan Pelajar

"Saya akui laporan ini adalah hasil kerja saya sendiri.Setiap apa yang tercatat merupakan latihan yang saya akui ketika menjalankan latihan industri semasa berada di Pejabat Daerah dan Tanah Kampar(PDT Kampar),Perak."



















.......................................
Tarikh: 12.2.2015
(Nazirah Bt Abdul Rahim)










Disahkan oleh:



...................................
(                                   )





TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

© 2012 | All rights reserved | Design by Blogger Template Tutorials